2012. január 3., kedd

Játékszabály 2012.




1. A játék időtartama 1 év. 2012. január 1. 00.00-tól, 2012. december 31. 24.00-ig.

2. A játékhoz bárki csatlakozhat, aki szeretné csökkenteni felhalmozott fonalkészleteit. A játékhoz január 1. után is lehet csatlakozni. A feltétel annyi, hogy legalább 1 bejegyzéssel jelentkezzen az év során a játék indulása előtt beszerzett fonalból készült kész munkával, illetve új jelentkező esetén ezen kívül egy bemutatkozó bejegyzést is kérünk.

- Lehetőleg az előző fordulóban résztvevők is jelezzék részvételi szándékukat, hogy tudjuk, hányan vagyunk, és a rég nem jelentkezőket kivegyük a szerzők listájából.

3. Próbáljunk az év folyamán úgy kötni, horgolni, hogy lehetőleg minél kevesebb új fonalat vásároljunk, minél többet a meglévőkből dolgozzunk.

4. A játék becsületkasszára megy, a január 1. előtt beszerzett fonalakból elkészült munkákat mérjük le, ha az elkészítéshez új beszerzésű fonalat is felhasználtunk, akkor az új fonal mennyiségét le kell vonni. A január 1. előtt elkezdett munkákból is vonjuk le a már előtte megkötött részt. (Javaslom, ha valami év végéig nem készül el, de mondjuk a lezárás utáni héten igen, akkor az év végéig megkötött rész számítson be! De csak az, ami épp folyamatban van, nem a réges rég félbehagyott UFO-k!)

5. A jelentkezőket a blogszerzők közé meghívjuk, így mindenki itt tudja bemutatni az elkészült munkáit, itt tudjuk követni, hogy is állunk.

6. Ha van rá lehetőség, a játék kezdetekor (vagy amikor csatlakozik), mindenki írjon egy bejegyzést, hogy kb. mennyi fonala van otthon, szekrényben, zsákban, padláson, és arról, hogy mit tervez elkészíteni ezekből a fonalakból.

7. Az elkészült darabokról is írjunk új bejegyzést, de nem muszáj egyenként, mondjuk havonta is írhatunk egy összesítést, hogy mi készült el, mennyit haladtunk. A bejegyzés végén (ahogy eddig is) tüntessük fel, hogy addig összesen mennyi a fonal felhasználás.

Kérek mindenkit, hogy minden egyes bejegyzésben a címkék között legyetek szívesek a nickneveteket is feltüntetni!

8. A játékszabály pontjai nincsenek kőbe vésve, írjatok nyugodtan véleményt, vagy újabb ötleteket!

9. A forduló végén eredményt hirdetünk, ajándékokat akkor lehet felajánlani. Az ajándékozás menetét év végén megbeszéljük!

10. Ha van rá igény, külön játékokat is indíthatunk, pl. a hónap munkája, a legnagyobb falat, vagy bármi, csak szóljatok!

Aki - új belépőként - szeretne csatlakozni, és még nem kapott meghívót, légyszi, küldje már el a profilomban lévő e-mail címre a saját e-mail címét!

32 megjegyzés:

  1. Én továbbra is szeretnék falatozni. Azt hiszem, ez az év az én évem lesz:o) Egyenlőre nem tervezek fonalat venni, a hatalmas készletemet (cca.15 kg vagy több?:o) szeretném jelentősen csökkenteni. Ehhez a szándékom töretlen, csupán az időtényezővel nem igazán tudok mit kezdeni mostanság.

    Hajrá Lányok!

    VálaszTörlés
  2. Hasonlóan érzek én is. Bár nekem már "csak" kb. 5 kilóm van.

    VálaszTörlés
  3. Én is jelentkezek, kb 9 kiló fonalam van itthon.
    És tetszik a blog új színe!

    VálaszTörlés
  4. jelentkeznék :) bízom benne h idén aktív leszek :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintetek jó lenne, ha többen lennénk, vagy jó ez a 15-20 fős létszám?

    VálaszTörlés
  6. Jövök én is :)
    Nekem fogalmam sincs, hogy mennyi fonalam van, hogy őszinte legyek, de egyenlőre nem is tervezek több beszerzést. A fejemben már megszületett az elhatározás, hogy nem veszek több fonalat, amíg az otthoninak legalább a felét le nem apasztom... aztán majd meglátjuk :D
    Mindenesetre remélem, hogy az idén hatékonyabb leszek jóval :)

    VálaszTörlés
  7. Jelentkezem én is erre a 2012-es fordulóra, nem tudom mennyi fonal van itthol de a minimum 15 kg biztosan meg van nálam is.

    VálaszTörlés
  8. Én is jövök. 10 kiló körül van fonalam, főleg a nov. vége körül kapott néhány kilónyi "maradéknak" köszönhetően.
    Terv rengeteg van: Vikinek pulcsik, kabátok, mellények, természetesen sálak, kendők. Terv egy takaró is nagyinégyzetekből (ott használom fel a sok színes maradékot, amit kaptam).
    A korábbi bejegyzésben kért felajánlásnak nem tudok képpel megfelelni 8-áig, mert a fényképezőm Pesten maradt, én meg a héten Makón vagyok. De szívesen ajánlok fel ajándékot.

    VálaszTörlés
  9. Macus! A felajánlást később is küldheted nyugodtan! Jól hangzik, amiket tervezel! De hova teszel ennyi sálat meg kendőt? :)

    VálaszTörlés
  10. Csatlakozom! Nekem nincs 10-15 kiló fonalam, de olyan 4-5 biztos van. A tervben szerepel egy női ruha, anyósomnak egy kardigán, kicsi fiaimnak pulcsik, mellények, a nagy sajnos nem hordja. És az első idei az utolsó tavalyi befejezése lesz, a párom karácsonyi ajándék pulcsija, ami nem készült el karácsonyra - 20-án szültem :)

    VálaszTörlés
  11. Naná, hogy jelentkezem én is :) Rengeteg fonalam van, még mindig, muszáj fogyasztanom valahogy a készleteket, anélkül, hogy újra és újra elcsábulnék, hogy aztán megint azzal szembesüljek, hogy - remélhetőleg még sok-sok év múlva - ha esetleg mást nem is, de fonalat biztos fognak örökölni a lányaim :)
    Felajánlani én is fogok a most véget ért fordulóra, de mivel most vizsgaidőszak van, és nincs időm sk-t csinálni, így csak fonalat tudok, és az sem saját készítés lesz, hanem "bóti" :) .

    VálaszTörlés
  12. Ja és a tervek...
    A lányok ruháért ácsingóznak, és a nagyobbik is szeretne egy olyan mellényt nagyban, mint amilyet most fejeztem be a kicsinek. Szeretném megtanulni a nagyikocka horgolást is, és abból ágytakarót csinálni. Dorcika féligkész póiját is be kellene már fejezni, a nővérének is pónit ígértem, a nagyfiamnak meg farkast - ehhez még mintát is kell szerezni. Jó lenne egy ünneplős pulcsi is a nagyfiamnak, meg vagy 10 telefontartó geocaching ajándéknak az idénre, sorolnám még, de már erre is kevés lesz az 1 év.

    VálaszTörlés
  13. Most soron kívül! Valakinek nincs véletlen 5-10 deka közepesen vastag lila fonala, nem szúrós, mert fülmelegítőhöz kellene... Csereügylet, felajánlás is érdekel, de ha muszáj, persze pénzért is jöhet, csak sürgős lenne.

    VálaszTörlés
  14. Gabella!
    Mennyire legyen lila?
    Mert van 20 dekás (4x5dkg/csomag) lilásrózsaszínes Tremori műszál fonalam. (4.5 tűhöz)
    Szívesen elcserélem halvány rózsaszínre:-)

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!
    Nekem még idén is van mit falnom, úgyhogy jelentkezek erre a fordulóra is. :)

    VálaszTörlés
  16. Itt vagyok, jövök én is. Azt, hogy kötök én is nem mondanám, de nagyon igyekszem. A fonalmennyiségem kicsit több, mint a forduló előtt. Hiszem alig faltam, talán egy kiló körül vettem és ugyanennyit kaptam.
    Hajrá lányok, kötötűket elő.

    VálaszTörlés
  17. Akkor itt is írom: jelen! Fonalam van bőven (10kg biztosan), az újabb madzagok iránti vágyakozásom szerencsére szünetel egy ideje, viszont jó lenne minél többet fogyasztanom a meglévőkből. Hogy mi készül el a sok tervből, még nem tudom, ez nálam nagyon hangulatfüggő, de egy év múlva meglátjuk. :)

    VálaszTörlés
  18. Én is jövök! Megálltam és karácsonyra nem vettem/kértem újabb adagot. Maradt még rengeteg elfogyasztani valóm. Már bele is kezdtem egy újabb prpjektbe, rögtön 10 perccel a koccintás után, holnap talán mutogatom is :-)

    VálaszTörlés
  19. Köszi Kata, de sajna a megrendelőm igényének ez a pöttyös fonal nem felel meg. :(

    VálaszTörlés
  20. Nagyon jó, hogy megint együtt fonalfalunk!

    Gabella!

    Hogy hova teszek ennyi sálat és kendőt? Néhányat hordok, a többit elajándékozom. Most pl. a költözés miatt óvodaváltás is van nálunk, az óvó nénik és a dadus néni is kap egyet-egyet.Szóval kötök, horgolok, aztán mindegyik darab megtalálja a gazdiját.

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!

    Teljesen új tagként szeretnék Veletek fonalfalni :)
    Tudnátok segíteni mi a módja a jelentkezésnek (regisztráció, blog létrehozása?).
    Köszönettel: dorka

    VálaszTörlés
  22. Dorka! Kérek egy e-mail címet, és meghívlak! Az én címem: dbgabella kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!
    Idén is jövök, ha még van hely! :)
    Kb 9-10kg fonalam van a lakásban, meg még kb ugyanennyi szanaszét a házban.
    Tesómtól kapott ultimátumként a saját szülinapomig be kell fejeznem egy mellény-pulcsit a tőle kapott fonalból. Mamuszokat, mellényt, kitűzőket, sálakat,sapkákat kell családi megrendelésre csinálnom. Majd meglátom mi készül el belőle.

    Felajánlani saját készítésűt most én sem tudok, de kérdezném hogy pl. fonalkupont lehet-e, már ha ez jó ötlet?

    VálaszTörlés
  24. Katka! Persze, hogy van hely! Szerintem lehet fonalkupon is! Hogy érted? Üzletben beváltható, vagy a te készletedből választhat, aki kéri? (Bocsi, tompa az agyam!)

    VálaszTörlés
  25. Jelentkezem én is!
    Mail ment még tegnap.

    Mennyiséget írni én sem tudok, mert szanaszét van nekem is fonalam, sőt van fél kiló fekete ami konkrétan köddé vált :-D
    Idei első horgolásom lassan a végére ér.

    VálaszTörlés
  26. Gabella! Üzletben beválthatóra gondoltam, de lehet a készletemből is ha valakinek megtetszik valami. :)

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok, végre ide is tudok írni, nemcsak emilt. Szóval benne vagyok az ajándékozásban, de nem fényképezek. Aki az én nyereményemet választja, az egy finom leveles teát kap - kötögetés közben remekül szürcsölhető. Az ízvilágot pedig szabadon választhatja az illető. Bocs, hogy most nem saját készítésű, sajnos mostanában jóval kevesebbet horgolok, mint rég. Azért persze beszállok a köv. fordulóba is - a remény hal meg utoljára.

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!
    Szeretnék én is csatlakozni, ha lehet.
    Gabella! Írtam egy kis bemutatkozó emailt meghívó-kérésként.

    VálaszTörlés
  29. Gabella, szeretnék csatlakozni, írtam neked mailt :)

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok!
    Lehet még csatlakozni? Több kiló fonalam van, ami felhasználásra vár. :-)

    VálaszTörlés
  31. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés