2010. június 17., csütörtök

Az elmúlt 1 hónap termése

Persze, nincs 1 kiló, ahogy terveztem... De nézzük!


Elkészült a másik 2 hokedlihuzat is. A kék szélű 110 g, a barna szélű 86 g. Szóval kész mind a négy.


Maradékból készült, aztán a maradék maradékából elkezdtem négyzeteket horgolni, csak úgy, céltalanul. Aztán az indexes kézimunka fórumban megláttam, hogy közös takarók készülnek, és pont 15 centis négyzetek kellettek. Fel is ajánlottam mind a 9-et. Legalább jó helyre ment! A 9 négyzet 180 g.


A kis kötött bikinifelsőm pedig kemény 47 g-ot nyom.



Tehát 1 hónap alatt 423 g-ot használtam el, így 3650-nél járok.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek!! Ez a sok horgolt blokk annyira jó, megint kedvet kaptam, de most Krókusz kendőjét kötöm.
    Csináltam maradékból egy kis baktust, de még nemis tettem fel, meg se mértem...

    VálaszTörlés
  2. Ez a bikinifelso nagyon tetszik, valahonnan vetted a mintàjàt, vagy te talàltad ki?

    VálaszTörlés
  3. Saját agyszülemény. Csak az a baj az ilyenekkel, hogy menet közben alakul a minta, utólag meg olyan nehéz leírni! De majd próbálkozom.

    VálaszTörlés
  4. Tudom, igy màr èn is jàrtam, hogy kèrtèk, ès halvàny fogalmam sem volt, hogy csinàltam, mert ùgy kotès kozben èrzèsre szuletett. Ha nagyon maceràs, akkor ne ìrd le, csak annyit, hogy alul elkezdted a mellkasod keruletènek megfelelo szemszàmmal, aztàn a mellcsùcsig szaporitgatsz, aztàn fogyasztgatsz kozèpen, vagy kulon megkototted a kèt mellrèszt ès aztàn felszedted a kèt oldalon a hàtsò megkotojèt? A kèprol nem igazàn tudom kisaccolni....

    VálaszTörlés
  5. Utóbbi verzió, tehát külön a két mellrész, utólag a megkötő! De a szaporítás, fogyasztás úgy volt, ahogy írtad!

    VálaszTörlés