2010. szeptember 17., péntek

En is bemutatkoznek

A 100.ik bejegyzes apropojan szeretnek en is bemutatkozni.Lara vagyok 20eve lattam meg a napvilagot.Most masod eves egyetemista vagyok es egy hete beiratkoztam egy keteves kozmetikai kurzusra is.ERos szemelyiseg vagyok,nagyon onfeju es mindenrol oszinte,hatarozot velemenyem van,amit meg is mondok oszinten de kedvesen.Most ,hogy egyetemista vagyok akartam kezdeni valamit magammal igy neki kezdtem a kezmuvessegnek.Sok technikaval foglalkoztam mar,de meg mindig van amit nem probaltam ki,de kiszeretnek.A horgolasnak a nyaron fogtam egy interneten talalt cik alapjan.De foglalkozok indianfonassal is,viszont a kotes nem az en vilagom.Hamarosan a fonal "falasomrol" is lathattok kepeket.
Fonalmenyiseg:kesobb lemerem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése