2011. január 3., hétfő

Idei első

... bejegyzésem a fonalfalóra, még tavaly elkészült munkákról.
 A munkahelyi stressz levezetésére kötöttem két kisebb kendőt. A Traveling Woman (leírásához katt a linkre) - mint utóbb kiderült - műszálas fonalból készült, a blokkolást nem tartja. Szerencsére azért hordható, ha kendő-szépségversenyt nem is nyernék vele. 11 dkg (a mercerizált pamuthoz megszólalásig hasonló) fonal kellett hozzá, 4,5mm-es tűvel kötöttem.

A Dane shawl-t 75% gyapjú 25% akril összetételű zoknifonalból 4,5-es tűvel kötöttem. Fonalvastagság: 200m/5dkg. Fonalfogyasztás:  7,5dkg.

Ez a puha poncsó és a hozzáillő fülvédő 52% merinógyapjú-tartalmú fonalból, 9mm-es tűvel készült. A sötétkék fonal 35% extrafinom merino, 40% kid mohair és 25% nylon összetételű, ehhez a részhez 8-as tűt használtam. Összesen 39 dkg, de mivel augusztus 20 előtt kezdtem, fonalfalóba 24 dkg számít.
Eddigi fonalfogyasztásom: 154,5dkg.

Továbi részletek a blogomban.

4 megjegyzés:

  1. Hát ezek a kendők meseszépek!

    VálaszTörlés
  2. Irenka, ez a poncsó nagyon tetszik. Megkaphatnám a leírását?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, lányok. Patrícia: nincs leírása, amit tudtam, a blogomban leírtam róla.

    VálaszTörlés
  4. Kendőszépségverseny, ez aranyos. Nekem tetszenek, a Tw-t már annyiszor elterveztem, egyszer talán elkészül. Akkor majd versenyezhetek veled?

    VálaszTörlés