2011. október 5., szerda

Egy nagy falat meg egy kicsi

Régen jelentkeztem, ami azért van, mert kötni sokkal jobban szeretek, mint az elkészült darabokat tisztázni meg összevarrni, úgyhogy állnak egy ideig, és közben kötök mást... de ma varrtam is végre :)
Készült egy nagy falat, ami számomra több okból is nagy: sosem kötöttem még női ruhát, sosem kötöttem még körben, sosem kötöttem még angol leírás alapján. Mostanáig.


A ruha a húgomnak készült, a fonalat is ő vette hozzá, egy bukléfonal, az összetételét nem ismerem, kicsit műszálasabb és csomósabb, mint szerettem volna. Még tavasszal elkezdtem ezt is, úgyhogy az első 98 grammja nem játszik. A teljes súlya 399 gramm, így 301 játszik ebben a körben, jó nagyot ugrottam előre :)
Az elmúlt két napban pedig elkészült a kisebbik fiamnak ez az ördögsapka, nagyon szeretem, mert jól takarja a homlokát és a fülét is, és aranyos is. Meglepően egyszerű megkötni ahhoz képest, ahogy első ránézésre gondolná az ember.

A sapka a bárányos takaró maradékából készült, 44 g, tehát az összes fonalfalásom eddig: 96+301+44 g = 441 g. Ja, és erről is a blogomban :).

4 megjegyzés:

  1. Húú, bátor dolog egy kötött ruha!!!:) A sapi leírását hol lehetne meglelni? Olyan jó kis bicajos sisak alá valónak nézem. Köszi

    VálaszTörlés
  2. Paat, ha adsz egy mailcímet, elküldöm, nekem egy lefotózott könyvoldal formájában van meg. Ja, ha esetleg megvan vagy meg tudod szerezni: Katharina Buss: Kötött babaholmik c. könyvében van eredetileg. Az enyém költözéskor eltűnt :( de találtam valakit, akinek megvan, lefotózta és elküldte ezt az oldalt :)
    Köszi mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Timi előre is!
    patriciakukacpatriciaponthu

    VálaszTörlés