2012. március 8., csütörtök

Poncsó helyett

Ha már itt a tavasz, a múltkor mutatott Halszálkás mintájú pulcsit ismét megkötöttem, most vastagabb fonalból, 7-es tűvel. Imádom ezt a mintát, ezt a fazont, de most egy időre borítékolom:o)

A fonal Baby Alpaca a pécsi Lana-textől.

A pulcsi súlya (nem megijedni) 800 gr, így az állásom 3008 gr.

Mindenki nyugodtan fellélegezhet, most néhány csipkét fogok elkövetni, mint tudjuk, minimális súllyal bírnak:o)

Itt szeretném elmondani, hogy Mindenki munkáját megnéztem, gyönyörködtem benne, csak a kommenteléssel állok hadilábon. Így most ezen bejegyzés keretei között pótolom:o)

2 megjegyzés:

  1. Már félek megnyitni az oldalt, mert itt többen gőzerővel dolgoztok Én meg csak égek...
    Ahogy olvastam a bejegyzésed, megnyugodtam, hogy eljöhet még az én időm is. A nézegetéssel és kommenteléssel és is hasonlóan állok.
    Majdnem elmaradt, nagyon szépet kötöttél. Remélem, hogy hamarosan hordhatod, felénk még nagyon csípősek a reggelek.

    VálaszTörlés
  2. Jó lett nagyon!
    3008 gr ???? Nagyon ügyi vagy!!!!

    VálaszTörlés