2012. október 10., szerda

Pótlás

Rég nem kötögettem, de még attól is régebben jártam erre. Nem sokat, de azért faltam is!

Nézzük csak!

Van az a bizonyos csíkos pulcsi. Összesen 323 g, amiből 80 új beszerzés. Tehát a pulcsi 243 g-mal játszik.

A mini-lami kendőcském mind az 5 dekája "régi" Barka-Cinege-Páfrány. Roppantul sajnálom, hogy megszűnt ez a fonal.

Pontosan 8 deka az a sál, amit az orosházi kötős talin Jutkánál látott sál ihletett. Ez a fonal olyan régi, hogy nem is tudom ki vette és mikor. De azt tudom, hogy Red Heart Margaréta.


Kötöttem Lidl-es vastag fonalból egy sapit, mert hát itt a hűvös idő. 144 g-ot nyom.


És a "fogalmam nincs milyen fonalból készült sapka" lebontása ezt a fülvédőt eredményezte. Annyi a "különlegessége" hogy se a kezdés, se a befejezés nem látszódik, ilyen kis titkos. 35 g.


És juhé, kissé megkésve, de én is átléptem a 2 kilót! :) 2085 g-nál járok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése