2012. november 21., szerda

Közeleg az év vége

És az év végével az idei fordulónk vége is hamarosan elérkezik.


Gondolkoztatok már az ajándékozáson? Hogy csináljuk? Úgy, mint tavaly? Mi legyen az ajándék?

Szerintem nem volt rossz ötlet a tavalyi, hogy mindenki felajánlott valamit, és aki felajánlott, az választhatott is a többiek által felajánlott ajándékok közül, természetesen a helyezések sorrendjében.


Maradjunk ennél? Ha igen, legyetek szívesek gondolkozni az ajándék ötleteken! Esetleg jó lenne, ha már decemberben összeállna, ki mit adna, és a forduló lezárultakor már tudnánk is válogatni.


Mit szóltok? Egyéb kérdés, kérés, ötlet, javaslat? Írjatok! Szép napot!

5 megjegyzés:

  1. Nekem jó úgy, ahogy tavaly csináltuk!

    VálaszTörlés
  2. Jó volt a válogatós szerintem is! Bele is kell húzni:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is jó a tavalyi módszer :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is jó a tavalyi módszer, de nem ártana határidőt tűzni az átadáshoz. Én nagyon későn postáztam. (irul pirul) Azt meg hirtelen nem is tudom, megkaptam-e.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem én idén kimaradok az ajándékozásból. Ahogy ma írtam a posztban, igazából nem bírtam a végén már összeszámolni, hogy hol állok dekában-grammban. De nem baj, ettől még eredményesnek érzem az évet :)

    VálaszTörlés