2013. október 30., szerda

2013/33-34.

Az utóbbi időben valahogy elkaptak az új fonalak, így a régiek falását kissé elhanyagoltam. A legutóbbi fonalfalós darab elkészítése óta kb. 1 kiló új fonalat kötöttem és horgoltam el. Közben megkezdve várt a sorára egy sál, amit most befejeztem.
Ilyesmi lett:


Még augusztus elején kezdtem el, de csak október 25-én lett kész. Nem is kötöttem olyan hosszúra, mint terveztem. Beleuntam. Pedig nagyon szép a mintája, jó is volt kötni, de mégis ráuntam, így befejeztem sálként, nem lett belőle szép nagy stóla. 145 centi hosszú, kb. 32 centi széles. A fonalat tavaly zsákmányoltam Pécsről. New Master a neve. 4-es tűvel kötöttem, a minta neve Tunies garden.
240 g fonal fogyott el a fonalból.

A másik kendő annyira friss, hogy ha kenyér lenne, azt mondanám, még meleg, de itt az a kifejezés a stílszerű, hogy szinte még vizes (a blokkolástól). Tegnap és tegnapelőtt készült, de nem egész nap.
A facebookon szerveződött egy csoport az All Shall közös horgolására Gyalus Kati ötlete nyomán. Nagyon jó minta, vastagabb fonalból is jó horgolni,természetesen vastag tűvel. Az enyém vajsárga Primula (Classic Yarns) fonalból készült, ami szintén Pécsről jött hozzám tavaly ősszel.3 db 50 grammos gombolyagot használtam el (1 gombolyag 110 m), 7-es tűvel horgoltam.
Ilyen lett:
A két újabb darabhoz összesen 390 g fonal fogyott, így léptem kicsit előre.
Az eddigi fonalfogyasztás idén: 5222 g.





2 megjegyzés: