2010. január 30., szombat

Szürke pulcsi


Végre megtudom mutatni, már pár napja csak az összevarrás és a nyakszegély hiányzott. Ezt a pulcsit a páromnak kötöttem, egy elég egyszerű mintával (nem kedveli a látványos csavarásokat). Picit lehetet volna bővebb is, de szerinte jó így, meg amúgy is enged majd egy kicsit és ő meg nem szereti a bő dolgokat. A fonal már nagyon rég megvan, jó pár éve, azt hiszem némi gyapjú is van benne, olyan kötődei kúpon levő fonal volt és nem tudni az összetételét. Még maradt egy mellényre való, elhasználtam hozzá 456 g-ot (azt hittem többet fog fölvenni). Most ezzel pont 2400 g-nál tartok, persze így is csak kullogok Macus mögött :)

1 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy egyszerű minta, de jól mutat.
    Én is úgy kötnék a férjemnek, de már egy ideje nem hord ilyesmit. A nagyfiam nem szereti a kötöttet (nem szereti megfogni..), a kisebb fiúnak meg van bőven. Pedig szeretem kötni a jó kis csavart meg bordás mintás pulcsikat.

    VálaszTörlés