2011. augusztus 19., péntek

Ma még lehet, ugye?

Végre be tudtam fejezni valamit, így még tudok javítani a "helyzetemen". Ma még lehet, ugye? Van folyamatban egy kardim, amit sajnos, bontani kell, így az most nem játszik, de remélem, folytatjuk! Szerettem volna még valamit hozni ide, és láttam, milyen ügyesen falatozik Macus és Amanda a jó meleg kendőkkel. Aztán jött az Addi-szett, aminek a vastagabb tűit is szerettem volna kipróbálni, meg volt ez a szerelem-minta... hát így született. Minta: Conifer shawl by Kate Gagnon Osborne. Fonal: Aarlan Sportissimo Superwash 100% gyapjú 150m/50g Tű: 5mm Addi variálható csipkekötőtű, és 5mm-es bambusz. Méret: 160cmx78cm Fonalfogyasztás: 18dkg. További részletek és fotók a blogomon.
Ha sikerül, akkor jövök még egy-két aprósággal, csak hogy minden itt legyen, amit fogyasztottam, csak a leltár kedvéért.

2 megjegyzés: