2012. február 3., péntek

Januári kötögetéseim

Elkészültem végre Zsombi pulcsijával. 2 csomagnyi lidl-s zoknifonal ment rá, ebből 200 g idei felhasználás.
 Ezután kötöttem két sálat szintén lidl-s pomponos fonalból. Nagyon szerettem kötni, és hihetetlen, hogy max. 2-2 óra alatt elkészültem velük. Bár én nem a tömör (pomponok közötti két szem lekötés), hanem a lazább, lyukacsosabb változattal dolgoztam (pomponok között 1-1 szem), de a végeredmény nagyon bejött az egész családom, még a sálellenes Zsombinak is.
Fonalfelhasználás: 200 g
Összesen: 400 g az eddigi fonalfalásom, nem túl sok, de lesz majd folytatás...
Igazatok lett a fonalvásárlásra tett ígéretemmel (persze azért annyira nem volt ez komoly ígéret) kapcsolatban. Sajnos nem tudtam ellenállni ennek a nagy motring fonalnak (én is jártam a Lidl-ben és igaz ilyen fonalat nem is láttam a szórólapunkon, de az üzletbe viszont szembejött velem), de hát a fonalak, a kötős-hímzős cuccok gyakran szeretnének velük hazajönni... ki tudna elenállni nekik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése