2010. augusztus 23., hétfő

Kis tétellel jöttem...

Sziasztok! Horváth Kata vagyok, egy nyolcéves fiúgyermek édesanyja. Ahogy olvastam a bemutatkozásokat, egy kicsit megijedtem, mert nekem nincs ennyi felhalmozott fonalam, mint legtöbbeteknek. Nálam 4 kg félretett fonal van, amiről eddig azt gondoltam, hogy húúúú de sok. Az utóbbi időben beszereztem jó pár gombolyaggal a Barkától, és jön még egy adag tőlük szeptembertől. Sőt, mostanában betévedtem egy-két használtruháshoz, ahol nagyon olcsón vettem fonalat (például egy 5 dkg-s alpakkát 110-ért - képtelen voltam ott hagyni).
Jelenleg a Ercsu Vénusz stóláját kötöm, és még két sálat (egyet a fiamnak, egyet magamnak). Tervben van még pár stóla, és kendő, mobiltokok, és szívesen nekiállnék kipróbálni a táskák készítését is, akár kötve, akár horgolva. Valamint szeretném ebben az évben megtanulni a mamuszok horgolását is.

1 megjegyzés:

  1. Mi sem ígértük, hogy az összes fonalunkat elkötjük az idén :) :) :) Örülök, ha 4 kilót sikerül kötni, és ahogy Gabella az előző bejegyzés után odaírta, más kategóriákban is símán nyerhetsz :) Szépek ezek a mobiltokok! Jó falást :)

    VálaszTörlés