2011. szeptember 6., kedd

Bárányos, kockás takaró


Leendő harmadik kisfiamnak kötöttem ezt a takarót, ezt emlegettem valamelyik bejegyzés alatti párbeszédben, miszerint de kár, alig fog játszani belőle néhány gramm :) Na, közbejött az iskolakezdés meg ez-az, és mégse készült el olyan gyorsan, mint gondoltam, így a 256 grammos súlyából 96 gramm vesz részt a fonalfalóban, ezzel a mennyiséggel kezdem az idei évet.
A fonal Ágitól rendelt Wool Mix, a minta pedig az Egyszerű kötött holmik gyerekeknek c. könyvből van. Tiszta sima, egyszerű lenne, ha nem kéne helyenként egyszerre kilenc gombolyagból kötni :)
Bővebben a blogomban :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!

    Az egyszerre kilenc gombolyag miatt csak a párnáját kötöttem meg. Olyan aranyos a bari, hogy nem lehet kihagyni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jópofa lett!!! Fog ennek örülni a születendő még 48 évesen is!

    VálaszTörlés
  3. De szép!!!!

    Láttátok, hogy játék van nálam?

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon aranyos lett! És idáig tuti vezető helyen vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, ráadásul vidám is!

    VálaszTörlés
  6. Köszi mindenkinek :) Amanda, én is fogom hozzá a párnát is, marad még fonal :)
    Gabka, hű de jó, ilyen helyen sem voltam még :D
    Kormica, láttam, mindjárt kiteszem!

    VálaszTörlés