2011. szeptember 24., szombat

Pulóver és tunika

Először is el kell mondjam, hogy nagyon örülök, hogy fonalfaló lehetek! Mindig nézegettem a blogot, hogy milyen gyorsan faljátok a fonalakat. Most már én is minden nap kötögetek valamit, és ez már látszik a fogyó fonalkészletemen is. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen apró ruhácskákkal is ennyire látványos lesz a fogyasztásom. Persze majd ha emberi méretben is kötök valamit, az sokat lendít az eddigi mennyiségemen.
Most Obitsu 11 cm-es babámnak készítettem három pulóvert és egy tunikát. Hátul a nyakuknál egy mini gombbal záródnak, és 1-es kötőtűvel kötöttem. További részletek nálam.

Felhasznált fonalmennyiség: 2+3+2+2=9gr
Összes fogyasztás eddig: 78+9=87gr

1 megjegyzés:

  1. Csodállak: a kis minikéknek pici tűvel kötsz. Gyönyörűek. Én még a baba méretű babáknak se kötöttem, de lehet, hogy meghozod a kedvem.

    VálaszTörlés