2011. szeptember 4., vasárnap

Tunika

Egy év kihagyás után újra itt, sziasztok! Az első 100 grammot máris sikerült felfalnom. A végeredmény egy tunika, ahogy az a képen nem látható. Vakon horgoltam, azaz amikor Do aludt, így sikerül kábé két számmal nagyobb méretet létre hozni, mint ami pont jó neki. A mintája felül a szokásos Szentpyr-féle, csak éppen zsenilia fonalból. Az alsó része egyszerű egy erhp, egy lsz ismétlődés Relax fonalból, ami részben műszál, részben gyapjú (ez utóbbi rész készült szept. 1-jén éjjel). Nagyon tetszik, ahogy a két különböző textúra egymás mellett van. Ezt az ötletet egyébként egy régi Diana füzetből vettem, ahol felnőtt méretben volt hasonló. 
Jelenleg tehát 100 grammnál járok.

Update: itt egy kép, amin látszik is valami. A fényviszonyok, rettenetesek, elnézést.

7 megjegyzés:

  1. Én megnézném egészben is! De ami látszik belőle, az tetszik!

    VálaszTörlés
  2. :) Do nem hajlandó felvenni, merthogy kövéríti. Nyilván, ha egyszer két számmal nagyobb nála. Na de hátha még valamikor rászánja magát.

    VálaszTörlés
  3. És ha csak kiterítve fényképeznéd le? Engem is érdekelne, épp tunikát tervezek a lányomnak.

    VálaszTörlés
  4. Én is megnézném, kiterítve is jó lesz :)

    VálaszTörlés
  5. Rendben. Most már semmi fény, de holnap délután hozom akkor a kiterített képet.

    VálaszTörlés
  6. engem is :) Pláne, hogy nem értettem a leírásból semmit - még csak ismerkedem a horgolós szakkifejezésekkel.

    VálaszTörlés
  7. Na, végül mégis felvette, sőt, egy napig hordta is - kiegészítettem a képpel a bejegyzést. Lehet, hogy mégsem két számmal nagyobb, csak eggyel? Főleg a nyakkivágás nagy, a szélessége nem annyira zavaróan. Bár jóval szélesebb, mint a képen látszik - ott eltakarja a kezével. Mindenesetre még tűnődöm, mit kezdhetnék a nyakkivágással, hátha be lehet valahogy szűkíteni. Ti próbálkoztatok már ilyennel?

    VálaszTörlés