2011. szeptember 14., szerda

Hajpántok

Sziasztok!

Már hónapok óta olvasgatom a blogot, és csodálom a szebbnél szebb alkotásaitokat. Most hogy új forduló kezdődött, én is csatlakoztam a fonalfalókhoz!
Hegemony77 vagyok és játékbaba ruha készítéssel foglalkozok. 8 évesen tanultam meg kötni, de már 5 évesen horgoltam. Azt hiszem nem jelentek fenyegetést az általam készített aprócska kötött dolgokkal, de azért ha időm engedi, akkor emberi méretben is szeretnék alkotni. Az itthon felhalmozott fonalkészletem kb 10 kg, de ebből legalább a fele a babáimé.
Szeptember elseje óta több dolgot kötöttem, de eddig csak ezt sikerült lefényképezni: két hajpánt két kislánynak, amiket az Anyukájuk kérése alapján készítettem. Ez összesen 30 grammnyi.
Ha kíváncsiak vagytok bővebben rám akkor nézzetek be hozzám: http://hegemony77.blogspot.com/


1 megjegyzés: